post

فواید نوشیدن آب

در این پست کوتاه میخواهیم به نقش آب در کاهش وزن بدن یا به کل در رژیم های غذایی بپردازیم ، پس با ما همراه باشید.

نوشیدن آب بر روی سوخت و ساز بدن اثر فراوانی دارد. مطالعات نشان داده است که مصرف حدود ۵۰۰ میلی لیتر آب در روز میتواند سوخت و ساز بدن را بین ۲۵ – ۳۰ درصد افزایش دهد. همین باعث می شود که چربی های اضافی بدن از بین بروند. همچنین مصرف مناسب آب باعث می شود که اشتها نیز کاهش یافته و خب به تبع آن با خوردن غذای کمتر وزن انسان نیز کم شود.

نوشیدن آب، حدود نیم ساعت پیش از غذا نیز میزان کالریِ مصرفی در افراد، به ویژه افراد مسن را کاهش می‌دهد.

فواید بیشمار دیگری نیز برای نوشیدن آب در نظر گرفته شده است پیشنهاد میکنم آنها را مطالعه کرده و در سبک زندگی خود پیاده کنید.

جزئیات مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *